Trodde inte tiden fanns...


Jag trodde aldrig jag skulle hamna här.... hur skulle jag någonsin ha tid med detta? En egen blogg? Nej, det finns ingen möjlighet, inte nu, kanske senare. Men så sitter jag här ändå, och känner mig väldigt tillfreds =)

Min man sitter i köket med vår underbara 2-åring och bakar play-doh, och lillasyster sitter i babysittern, lite otålig, men glad ändå! Och här sitter jag! Väntar på min kära mor för att komma iväg på flammande höstkväll, shopping och mys på samma gång!

Jag älskar att läsa andras bloggar, om allt och ingenting, och kan jag intressera en endaste människa med inlägg från min vardag, vore det jättehäftigt=) Jag måste i alla fall prova.

Nu kör vi!
/M

Kommentarer

  1. JAG är intresserad och kommer definitivt att folja den här bloggen under resans gång!!!!
    puss

    SvaraRadera
  2. Jag kommer för all framtid att vilja ha din klocka!
    Så härligt att läsa din blogg...
    Kram H

    SvaraRadera
  3. Therése Ullström - Tessie1 september 2010 kl. 08:49

    Vad skoj att du har en blogg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar