Älskade pappor =)

Visst är pappor värda en helt egen dag!! Å andra sidan ska man visa hur mycket man uppskattar dem,varje dag, året om, men det är ju mysigt med en egen dag ändå.

Lyckos mig som har så många "pappor" att skänka den där lilla extra glädjen en dag som denna!


Min pappa!! - Tack för att du finns, för att just du är min pappa och för att du alltid ställer upp, och för att du älskar mig, och min familj!

Pappan till mina barn å min man - Jag älskar dig för att du är du, för att du tar hand om mig och våra fina barn och för att du älskar oss!!!

Min svärfar - Tack för att du är så underbar, för att du altid ställer upp, för att du älskar dina barnbarn och för att jag får vara en del av ditt liv, jag älskar dig!


Idag är alla pappors dag...och imorgon och nästa dag och nästa dag och nästa....

/M

Kommentarer