TACK!

Tack alla ni söta, jag kämpar på som aldrig förr!!!
En positiv liten sak jag kom på... det har ju bara gått två månader och inte tre som jag tänkte, 21 september började jag, och nu är det ju 23 november idag.... så det var lite skönt, 8 kilon på två månader...känner mig lite bättre och lite mer motiverad!

Trots lite bröllop och så i helgen, vilket var helt fantastiskt, så har det gått riktigt bra, jag tänker ju på vad jag stoppar i mig, och äter inte alls lika mkt längre. Det där med att fortsätta äta bara för att det smakar gott var nog mitt största problem, men nu äter jag tills jag är mätt, och sedan inget mer!

Idag är det dags för vaccination för mig och stora killen. Efteråt bär det av till leksaksaffären, det pratar vi om mest hela tiden =)
Min man får på jobbet och lillasyster är ju för liten. Har hört att så många inte vaccinerar barn under 18 månader, vet inte om det är 6 månader som gäller här,men det är nog lika skönt att inte ta på henne. De väntar väl till 18 månader utav en anledning?!

Nu ska jag blanda mig en soppa, och börja fundera på vad lunchmenyn ska ha att erbjuda idag, ibland är det idétorka!!!!!! Ska leta på www.arla.se tror jag!

Ha en underbar måndag! Det planerar jag att ha!
/M

Kommentarer

  1. Du är ju super duktig! Du kommer att fixa ditt mål! Ses ikväll och lycka till med sprutan! Kram,kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar