Vart ska det sluta?

Hur ska jag någonsin hinna med allt jag vill få gjort innan julen är här? Just nu känns det omöjligt!!! Lite tid fick jag över, och vad gör jag då? Jo då sitter jag här, haha, men va roligt det är! Lillasyster ligger ute och sover i vagnen sedan, hör och häpna, 3 timmar tillbaka! Gissa vem som trivs med att sova ute i friska luften!!

Min stora kille har blivit så duktigt på att leka själv, och liksom leka på riktigt. han går och lallar, sjunger och just nu gjorde jag honom överlycklig när han hittade en pinne, som jag knöt på lite snöre på, och vips blev det ett fiskespö!!!!



Lyckan är total!!
/M

Kommentarer

  1. Hihihi:-) Jag vet någon som kan följa med farbror Andreas ut i båten snart och dra fisk!

    SvaraRadera
  2. Finaste lilla W. Åhh vad jag saknar er alla!!! Pussa A och W från mig!

    SvaraRadera
  3. Ser verkligen fram emot att få träffa W så L och W kan leka tillsammans...Dom är såå gosiga dom två...Puss å kram H

    SvaraRadera
  4. Va gullig han är!!! Visst kan dom enklaste sakerna i världen OCH billigaste vara det roligaste för dom små!!! Kram

    SvaraRadera
  5. Tes säg till Andreas när han ska ut nästa gång så är hjälpen på väg, han är en fena!!!

    Carolin, det är verkligen så, det behöver inte alltid vara så avancerat, en träpinne och lite presentsnöre så=)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar