Jag drömmer....

...om en vit jul! Och detta året tror jag att min dröm slår in=)
Kan inte minnas den julafton då snön låg vit som en duntäcke ute på gräset, träden glimmade som små, små diamanter av snö och frost.
Jag håller alla tummar på att detta underbara vinterväder inte regnar bort. Inte än. Fört ska vi fira jul.

I veckan har jag jobbat i underbara House Of Eden! Julen lyser i kundernas ögon, och ett God Jul infinner sig på det flestas läppar innan de lämnar värmen och julmyset i butiken.
Nu är det jobb igen der 23:e december som hägrar, och då hoppas vi på Total Julhysteri!!!

Själv ska jag och min lilla fina familj bege oss av till Trollhättan för att insupa lite julstress och madness=) Det ska bli mysigt. En heldag.
Sen kommer syster med familj ikväll och äter och har 4:e advents mys. Maten får hon ta med sig, hihi haha, den hinner jag ju inte laga.
Nej, dax att åka!

ha en underbar 4:e advent, för det ska jag ha!
/M

Kommentarer