3 !!

Tre underbara år har gått idag sedan vi gifte oss. Tre makalösa, fantastiska, fina och otroliga år. Jag är lyckligt lottad. Jag har en underbar man, som jag delat mina 10 senaste år tillsammans med, och som jag gifte mig med den 6 januari 2007. För exakt tre år sedan höll vi på att bli fotograferade på Levene Äng i kylan, nervositeten trängde sig allt närmre och lyckoruset var extremt nära!

Vi hade en underbar bröllopsdag den 6 januari 2007. Samma dag 2008 döpte vi vår älskade William Karl Johan i Vara kyrka! Då var han nästan tre månader (you do the math)

Tänk, vi har hela livet kvar att leva tillsammans.
Finaste armbandet fick jag idag av min käre make! Sitter som gjutet runt handleden=)

Älska!
/M

Kommentarer

  1. Jösses, att det redan e tre år sedan. Vilken underbar dag det va. Å bra kallt va det på Levene äng oxå, men va gör det när korten blev så bra som dom blev =) Jag e så glad att jag fick spendera den dagen med er, att jag fick en sån speciell "roll". Underbart och ett MINNE FÖR LIVET! Förresten, vilket tokfint armband du fått idag, det har han gjort bra din make =) LOVE YOU! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja men oj vad fort tiden går. Men tänk vilken tur att det inte var så här kallt där på ängen för tre år sedan. Lyckliga ni som har varandra och era fina barn. Grattis och lycka till med en massa fina år tillsammans till!

    SvaraRadera
  3. Men... Jag säger då det. -Trodde det var i fjol=)
    Tiden änna rusar!
    Men Grattis på Er 3-årsdag. Miljarders kramar till hela familjen Lundell.
    Från en annan Lundell. C.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar