Nytt år Nya möjligheter !

Så var 2010 kommet. Detta kommer bli ett bra år, för mig. För min familj, Den känns, ända in i hjärtat. Även om 1 januari inte brukar vara den mest motiverade dagen på hela året =)

Nyårsaftonen spenderade vi tillsammans med goda vänner. 9 vuxna och 5 barn. Fullt hus kan man tala om, fullt litet hus;) Men finns det hjärterum....
God mat och trevligt sällskap blir sällan fel. Barnen åt lite och lekte desto mer. När klockan närmade sig nio började John Blund göra sig påmind och mormor och morfar som längtade efter de som liven kom och hämtade dem för att ta med dem hem, så de kunde somna sött. Så småningom. När resten av barnen somnat laddade jag upp min otroligt roliga musiktävling som jag suttit med under dagen och knåpat ihop. Lite introtävling, snabbaste svaret, Norsk karaoke (fick jag lära mig att det hette) och lite annat kul blev nog ett uppskattat inslag efter maten i väntan på kaffet. Kokosbollar och nötter till vinnande laget, och toalett-lukta-gott och nötcreme till förlorarna. Här skall nämnas att den Norska karaoken finns på film;)

Hemfärden blev strax innan halv tre, och lagom trötta slockande vi bums. idag var vi och hämtade de små guldklimparna vid elva och sedan har vi bara slappat. Storebror ville se Bilar, och det har vi gjort, snart tre gånger. Men mamma och pappa klagar inte=)

Jag vill önska er alla ett underbart 2010. Ta vara på dagarna och på varandra. Dagen går inte i repris!! Som mitt motto, Ny Dag, Nya möjligheter säger jag idag,
NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER.

Carpe Diem
/M

Kommentarer

  1. Väldigt lyckad tävling måste jag säga =) Väldigt roligt inslag på kvällen! Blev ju en mysig å trevlig kväll igår, men oj så sega vi e idag. Kan ju bero på lillemans sovning lite oxå, men det e ju så... =) Vi ser iaf fram emot ett nytt år ihop med er! Vi börjar ju få rätt många i bagaget nu =) LOVE YOU!!! Puss Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar