Fredag igen!

Jag tror fredagen är veckans bästa dag!

Alla är på bra humör och redo för fredagsmys! Är det inte så?!
Hur vore det om alla dagar var fredagar?!
Kanske skulle vi gå runt i ett lyckorus hela tiden!
Nej, för mycket av det goda är väl aldrig bra, eller?!

Jag har helt glömt av att visa min underbara allahjärtans gåva från min underbara man!!!!!
Titta och njut, och önska att du själv hade en !!!


Ringen kommer från EDBLAD & CO

Underbara smycken, stilrena och fantastiskt vackra. Besök gärna deras hemsida http://www.edbladco.com/ för mer inspiration och underbart ögongodis.
Givetvis finns smyckena att införskaffa hos House of Eden i Herrljunga. Köp!!!!!

Igår kom käre maken hem med ännu en present, lite så där utan vidare. Det älskar jag! han hade varit och fyndat på bokrean och köpt en bok jag länge velat läsa, men inte köpt. Det har liksom inte blivit av. Live to Win av Andreas Carlsson, vilken jag ska drukna i redan ikväll!



Har jag sagt att jag har världens bästa man?!!!!!!!

Nej, nu kära vänner är det dags att ta helg. Farmor och farfar kommer hit och ska bjuda på mat! Så lyxigt! Jag som glömde ta upp fläskfilén på upptining igår, så det passar utmärkt.

Fredagsmys -- Here We Come !

LIVE TO WIN !

Kommentarer

  1. Visst är det härligt att bli överaskad ibland!!! Små som stora ting, spelar ingen roll liksom! Bara den där fina tanken, som man vet att någon tänkt eftersom denne gjort en ansträngning för att just överaska, är helt underbar att känna!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar