Nya Friska Tag!

Äntligen är vi friska alla fyra igen. Så när som på en eller två rinnande näsor, men det må vara hänt!! Denna veckan har varit som vanligt. jag jobabde i måndags och min man var hemma med trollen. Dagen gick i ett och jag hade en del att göra i butiken. C var inne och förberedde för kommande 5-års jubileum på tisdagen, och vilken succé det blev!!! Det bjöds på kaffekalas och alla kunder fick sin ålder i rabatt =) Jag önskar jag hade haft möjlighet att åka och fira med dem!! Glada, nöjda, betalande och återkommande kunder är bästa betyget!

Vädret har varit underbart denna veckan. Dock skulle jag själv ge mig ut för att röja lite snö på vår plattlagda uteplats, men det var lönlöst. Hårt som sten. Med solens hjälp smälter det ju, men det kommer ta lååååång tid. Så nu för första gången på länge önskar jag mildgrader, regn och sedan solsken så jag kan flytta ut 'fika-bordet' till uteplatsen och sitta i solen och njuta! Visst låter det gott !?

idag ska vi leka med kompisar till barnen som är i jämna åldrar. Fantastiskt roligt!! De kommer hit vid tio, och stannar några timmar. I eftermiddag ska storebror på gympa igen! Jätteroligt. Ikväll när barnen sover har jag helt egentid då min man tränar. På måndag är det äntligen min tur! Att träna igen alltså. Det har gått alldeles för många veckor nu.

På fredag kommer nya, goda vänner till oss och på lördag ska jag följa med bästa S på shopping. Målet är en halvt nya garderob till nyblivna mamman=) Kvällen avslutas hemma hos henne och hennes fina, nyutökade familj.

Ha en härlig dag, och helg om vi inte hörs innan.
Och glöm inte,

LIVE TO WIN!
/M

Kommentarer