Wow!!!

Å vad dålig jag är på att uppdatera min blog nu, men tiden bara sptinger iväg, verkligen!
Jag har hunnit bli 28 år under veckan som gått. Min finfina familj var här i söndags och firkade mig, vad glad jag blev! Pengar till en torktumlare var min önskning, och precis så blev det! Plus lite kläder och presentkort. Ingen är gladare än jag!!!
Tack mina fina! Ni är bäst, och gjorde min söndag till den bästa!

Av min underbara man och barn fick jag världens present!!!!




En jättefin systemkamera!! Min man är galen!!!! Men oj vad glad jag blev, och överraskad! Än har jag inte hunnit lära mig en bråkdel, jag har knappt läst boken man fick med, men det ska jag göra snart. Dock har jag redan tagit hundratals med foton. Våra fina barn har fått agera fotomodeller. De är helt galet fontogeniska=)

Inte nog med kameran, tillbehören och väskan. Jag fick också 2 nätter på hotell i stan med min man. Middag, bio och shopping står på programmet och vi åker på påskdagen. Helt underbart. Vi ska bara njuta av varandra, god mat och förhoppningsvis ett vårfint Göteborg. Barnen får mormor och morfar njuta av!

I helgen vankas det 40-års partaj i gamla hederliga Sparlösa bygdegård! Min fina syster fyller år och har ställt till med fest. Det ska bli så roligt. Vi har varit ute och hjälpt till med lite dekoration, ljud och ljus, och det blir verkligen jättefint! Har ju givetvis fotat med min NYA kamera, så bilder kommer nästa gång=) Får lägga in lite före och efterbilder på det vi gjort. Black & White är tema och dresscode, och bygdegården är verkligen Black & White nu. Hoppas bara gästerna anammat det också. Det komma bli GRYMT! Grattis bästa syster lite i förskott, I love you!!


Min syster, jag och min bror, för si sådär 28 år sedan
Ha en underbar helg, det kommer jag ha!
Lev väl, och Live to Win!
/M

Kommentarer

  1. Ojdå! Det kortet var inte taget i år direkt! Shit vad kul att se! Också kul att du ick en så fin födelsedag för att inte prata om underbara presenter! Det är du värd! Ha det så gott! kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar