DAG 3

Så var tredje dagen kommen.
Nu på morgonen har jag och barnen varit ute och gungat och lekt i trädgården. Vädret var och är inte det bästa, men med rätt kläder så gick det utmärkt. Lillasyster ville inte gå in, och hon ville heller inte sluta gunga. Nu är det fight om gungan i äppelträdet. Varje sekund är viktigt. Lillasyster får inte gunga ett uns mer är brorsan, så är det bara. Det är svettigt. Nu är det nog bara så att vi får skaffa en ordentligt gungställning. Vi trodde kanske inte att vi skulle behöva. men det skulle stilla många behov. Inte bara barnens. =)




Flygplansspaning

Igår var vi äntligen hos farmor och farfar! Farmor verkade hur pigg och glad som helst, det var jätteroligt! 2 helt nya knän, det är ju bara fantastiskt. Tänka sig! Eftermiddagsfika blev det och sen for vi hemåt för att hinna med den stora familjeduschen innan det var dags för sängen.
båda barnen somnade klockan 20 och vaknade 8,15 i morse. Skönhetssömn!

I morse hade vågen minskat sina siffror med ytterligare 1,6 kilo. Så 3,5 kilo nu, redan! Men jag vet hur det är. I alla fall för mig. De 4 första kilona brukar gå snabbt. Sen kan jag stå i princip stilla, det är då det svåra kommer. Frustrerande. Men jag är på god väg i alla fall. Om jag överhuvudtaget ska kunna tänka på att placera denna kroppen i något som liknar en bikini, så finns det inga alternativ.

Nu ska jag sätta på en tvättmaskin, och sedan börja fundera på lunchen. I eftermiddag ska vi leka med kompisar till barnen som vi inte har träffat på länge då e varit sjuka. Vi längtar!!

Ha en fin dag. Det ska vi ha!
/M

Kommentarer

Skicka en kommentar