DAG 4

Idag hade inget hänt på vågen. Det var detta jag visste. Efter 3-4 kilo så blir det något slags stopp för ett tag. Sedan är frågan hur länge. Sist varade det i dryga veckan, det orkar jag inte med. Det är det kommer stopp, som man blir uppgiven, och ger upp. Men det ska inte hända. Det svåraste är helgen tycker jag. Men nu är min man i Stockholm tills på söndag kväll, vilket gör det lite lättare. Och svårare. Jag är ju själv när barnen somnat. Borde jag inte ha något gott då?? NEJ ! Inte denna helgen inte=)

Idag ska vi leka med kompisar igen. Samma som igår. Det var så roligt att ses, att vi bokade in en dejt här hemma hos oss i eftermiddag.
Klockan har bara hunnit bli 8,30 än så jag har tid att fixa lite. Tänkte föreslå de stora killarna att baka chokladbollar sedan, om inte vädret tillåter att vara ute. Vi får se.

Nu ska lillasyster snart vila lite. Idag åt hon välling vid kvart i sju. Vi som varit så bortskämda med att hon vaknat 8,00 nu i två dagar. Fast å andra sidan somnade hon redan 19,00 igår=)
Vi ska inte klaga.

Nix, nu ska jag blanda till en soppa. En gourmet idag också. Kakao-mint!

Ha en fin dag, och var snälla mot varandra, det vinner man på i längden!
/M

Kommentarer