Jobbigt







Å va jobbigt det är med fredagar. Jag vill ju äta!!!! Något gott!! Kanske till och med dricka ett glas vin till maten. Men det går ju inte! jag är så sugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen nu. Tur att min man har åkt till Stockholm, för då tar vi inga gemensamma beslut om att äta, haha. Det skulle vara så mycket lättare om han sa, att det är klart vi kan äta. Bara lite. Men nu är jag ju själv när barnen somnat. Är jag inte värd något gott då? Jo visst. Men jag ska inte. Jag har bett min kära mamma att köpa med lite cashewnötter så jag får något att tugga på. Lite salt, så blir jag törstig och dricker mer vatten. Det är bra. Jag måste ha något, och det v ar det enda jag kunde komma på. Inte mycket nötter, men lite. Nu är lekdagen avslutad, och hejsan vad barnen lekte. De är bara för goa. De är sådana kompisar. ibland tappar vi mammor hakorna för att de beter sig så vuxet. De leker helt klart bäst när inte vi lägger oss i, så det har vi slutat med. Tack för idag kära vänner!!

Kommentarer