DAG 5

Så var det lördag. Känns inte så jobbigt, inte än i alla fall. Jag och storebror passade på att vila vid tv'n när lillasyster sov på förmiddagen. Sedan har vi bjudit mormor och morfar på lunch och lek. Senare kommer en kompis till oss med han godbit som är jämngammal med vår kille. Vi ska tjöta och leka=) Å så äta lite kvällsmat. De i alla fall. Jag ska väl äta en soppa.

Det blev lite nötter igår kväll, inte så många, men tillräckligt för att stilla mitt tugg- och smakbehov i alla fall! Mormor och morfar höll oss sällskap på kvällen, och sen pratade jag en halvtimma med käre maken i telefon, innan det var dags att krypa till kojs. Somnade nog vid elva, så det var gott. Och tur, för lillasyster ville upp klockan sex idag, så det var bara att gilla läget.

Nu ska vi förbereda lite fika till kompisarna som kommer om en dryg timma. Det ska bli mysigt. Imorgon är det konfirmation för min systerson. Det ska bli roligt. Tänk att han redan är 15 år och ska konfirmera sig!!!! Efteråt blir det lite mat hemma hos dem. Har ingen aning om vad som bjuds, men jag skippar väl det och tar en soppa. Tar med min bit hem till maken istället, haha. han är nog hungrig när han kommer hem imorgon kväll.

Dags att kila.
Ha en mysig lördag kväll. Det ska vi ha!

Lev väl
/M

Kommentarer