En vecka!

Så, då har en hel vecka gått. Igår åt jag lite sallad, som jag skrev. Vilket resulterade i att jag gick upp 200 gram tills idag! Helt sjukt. Så idag blir det bara 3 soppor och vatten. 3,3 kilo blev resultatet den första veckan. Vilken jag i sig är nöjd med, men med tanke på att de kilona var de första dagarna är jag lite besviken ändå.

Det är inte konstigt att man tröttnar och ger upp. Men det ska jag inte göra denna gången. Imorgon ska jag till ULLARED! Med min underbara vän. En hel dag i shoppingens tecken. jag kan inte äta soppa hela den dagen. På morgonen blir det en. På vägen äter jag en bar som är likvärdig med soppan. På plats har jag med mig en sallad. Hemma avslutar jag väl kvällen med en soppa.
Vi får se hur det blir. Nu är det nya tag denna veckan i alla fall. Hoppas på att de 200 gram jag gick upp tills idag, har försvunnit tills imorgon i alla fall, haha.

Mums vad gott med något grillat, gott, lite vin, en god sallad..... jaja, men vad är väl en bal på slottet? Hmmm, det var ju just det.

Klockan är kvart över ett och jag har hunnit med följande:

Frukost till barnen + soppa till mig
Bäddat
Dammsugit och torkat golv
Tvättat
Strukit min mans skjortor inte alla men säkert 20 st
Rullat egna köttbullar
stekt köttbullarna kokat potatis gjort sås
Gett barnen mat
diskat
rengjort spisen
Bloggat.

Så. Nu behöver jag väl inte göra mer idag?! Ikväll ska jag sola. Halv sju. Sen soppa. Sen desperate houswives. Sen sova och ladda för shopping. Jag är SÅ taggad!

Njut i regnet.
/M

Kommentarer