Ester & Altanbygge






Här är finaste Ester! När hon var ett dygn gammal fick jag äntligen hålla henne. 3515 gram och 51 cm lång är det lilla livet. Henne kommer vi se mycket av. Hon kommer bli något stort!

Altanbygget är nu i full gång. Min pappa, min bror och min svärfar är här och sliter. Men de ha roligt. De får verkligen slå sina kloka (?) huvuden ihop. Vår egen lille arbetare är så klart också med och bygger. Vädret är allt annat än stabilt. Ösregn, solsken och totalt skyfall växlas om vartannat. Men det konstigt är att det ser ändå så härligt ut när de jobbar. Jag har satt på kaffet nu, och ska skära upp fikabröd. Klockan är snart 11. Då är det dags för 5 minuters paus.
Det är ju det minsta jag kan göra. Se till att de har kaffe, fika och mat. Vid 13 sätter jag igång grillen. Erikssons grillkorv står på menyn! Lätt och gott. (För alla som inte är med i viktklubb.se)









Uppdatering angående altanen kommer!
lev väl
/M

Kommentarer

  1. Men Hallå, jag vill se hur det ser ut nu!
    Skynda ut och fota och lägg ut.
    Hugs from Chrille

    SvaraRadera

Skicka en kommentar