Svettigt, jobbigt med roligt!

Kära nån, nu är det tisdag igen. Indoor-passet gick bra. Tror jag. Det var extremt jobbigt och mina vader gör ont idag. Men samtidigt var det roligt. Jag märker vilken dålig balans jag har. När man skulle jobba utan att hålla sig i, var det inte så lätt som man kan tro. Jag fick hålla balansen med ena handen. Har bokat mig till passet nästa måndag också, och hoppas kunna köra på fram till midsommar utan hinder i alla fall.

idag har vi haft en lugn dag, och det har hittills regnat hela dagen. En stund på lekparken med full regnmundering hann vi så klart med emellan tvätten. Nu vilar min båda små troll sött. Storebror va så trött att han behöver en halvtimmas vila. När min man kommer hem ska vi åka till Lidköping och köpa trallskruv, och handla mat, så vi kommer hem lagom till sängdags.

Får se om det blir någon promenad för mig idag. Mina vader vill nog helst inte. Blir det inte så, så blir det en tur på cykel i sällskap av Desperate Houswives. Det blir bra hur som helst.

När som helst kommer jag också bli faster igen, för femte gången!!!! Underbart!! Vi väntar på ett telefonsamtal =)

Förresten så ska jag visa en bild på mina nya hyllor som kom upp i köket i helgen! Tack till min man för att han satte upp dem och tack till min syster för inspirationen!!! Visst blev det bra?!



Ha en fin dag i regnet. jag ska skriva färdigt min shoppinglista nu så vi får med allt hem!!
/M

Kommentarer