Tråkigt

Det händer verkligen ingenting just nu. På vågen alltså. Jag undrar vad som komma skall? Var i Ullared igår med min fina vän. Det blev verkligen en heldag. Vi åkte strax efter sex på morgonen och kom hem vid tio på kvällen. Trötta och fattiga=) Tack bästa S för en härlig dag!

Fick tråkiga besked idag. Saker och ting händer så fort. Ibland blir det inte som man tänkt sig utan allt tar en ny vändning. Som tur är för oftast jobbiga saker något gott med sig och det är jag säker på att detta gör också. Även om det är tufft just nu. Det kan också vara jobbigt att jämt höra, "Det löser sig" och "allt kommer bli bra" men det är ju så sant. Vissa saker är menade att hända, och utav det kommer något nytt och spännande. Ny dag, nya möjligheter!

Jag har också lite spännande saker att se fram emot. Inte än på ett tag, men inom en ganska snart framtid. Jag hoppas det blir bra. Eller jag vet att det blir bra. Jag vet också att jag kommer fixa det galant. Jag är nog redo för det som komma skall, och jag är så glad och tacksam över att jag är tillfrågad. Jag ropar inte HEJ än, men kanske snart !

Idag har vi varit och köpt en studsmatta. Inte den allra största, men en väldigt stor. Storebror kommer bli fantastiskt glad när den är färdigmonterad. I skrivande stund är han och min man ute och fixar ihop den. Spännande. Jag vet vad vi ska göra imorgon!
Min man åker till Motala och jobbar imorgon, han kommer hem igen sent på lördag kväll. Lite trist, men nu är det sista jobbhelgen för våren så då går det bra att vänta. På måndag är vi sedan lediga allihopa samtidigt, det ska bli så mysigt.

Nu ska jag snart se på Lyxfällan. Det är både roligt och sorgligt att se det programmet. Det positiva är i alla fall att man känner sig ganska redig och organiserad.

Ha en fin kväll i solen, det har vi!
/M

Kommentarer

  1. Tack själv för en toppen dag på Ullared =) Dax att planera in nästa tripp redan nu, eller vad tycker du, haha! Måste ha nåt sånt å se fram emot! Eller nåt annat kan vi ju planera in, bara du å jag. Sånt behövs =) Å du, självklart kommer du klara det där galant =) Love you. Puss <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar