Nu är det klippt!!!!!!!





Idag har lillsessan blivit klippt på riktigt för första gången! Eller ja, bara luggen, men ändå!
Hon blev extra fin! Tänkte att det vore roligt att ha en liten frisyr, eller framförallt en lugg till stundande ett års kalas! Vi fick till och med proffshjälp dagen till ära. Williams söta kompis och hennes mamma var här på fika och lek, och mamman är frisör! Vilken tur! Experter säger att vi ska satsa på en page!

Måste erkänna att jag känner lite frustration inombords idag. Så mycket tankar och frågor som flyger igenom min hjärna har jag nog aldrig varit med om. Det är inget som jag varken har lust eller ork att skriva om här och det är heller inget som rör någon annan. Men ibland blir jag så arg, så arg att jag blir ledsen och ledsen för att jag är arg. Pust, nu har jag fått ur mig det. Nu går jag vidare =) Fokusera på allt bra, för allt är verkligen bra!! Vi mår fint och har haft mysigt idag. Imorgon kommer fina vänner på besök och vi ska ha fredagsmys!

Grattis till alla studenter idag, bra jobbat!
Nu ska vi snart åka och mysa med min brorsdotter lite!
Lev väl
/M

Kommentarer

  1. Du vet att jag finns här om du vill prata av dig! Bara att slå en pling... Puss (Fia)

    SvaraRadera
  2. Ibland är det så.. en känsla utan att man egentligen vet varför.. hoppas det löser sig! Vilken härlig min hon har när hon blir klippt! =) Ha en skön söndagkväll!
    Kram /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar