Platå, Platå, Platå

SÅ var jag här igen då, där det sedan i måndags inte visar något resultat på vågen. Det är ju självklart. Varför ska det bara funka utan hinder?! Jag trodde dock jag skulle tappa 6-8 kg innan jag hamnade på den där platån. Det är nu motivationen tryter och jag inte är peppad det minsta. Vill skita i allt och slippa tänka på vad jag stoppar i mig.

Det är svårt att komma ur, men jag ska bannemej bita ihop denna gången. Det måste gå.
Jag mätte tre centimeter mindre runt midjan igår, det är en morot, och för mig är det egentligen måtten som är mycket, mycket viktigare än vågens siffror. MEN det är ju vågen jag stirrar mig blind på, och blir knäckt när den inte visar minus. Det är ju därför jag kämpar.

Men jag ska bita ihop denna gången. Jag ska vidare. Kämpa, kämpa tills vågen visar minus igen. 3,3 kilo och 3 cm i midjan på två veckor är ju fantastiskt! Det är bara så synd att det ska stanna upp nu. jag har inte tid med det! Hellre att tappa 0,5-1 kg per vecka, och hålla en jämn takt!

Men kroppen är ett mysterium. I alla fall min.

Ikväll ska vi cykla till Vara. hela min lilla familj på 4 =) Vi ska handla och barnen ska få glass. Vädret är fullkomligt underbart och vi längtar tills maken/pappan kommer hem.

Ha en fin dag i solen, det ska vi ha!
Glöm inte solskyddsfaktorn!!

Förresten, altanen är helt klar!! Den är underbar!! Min man är bäst!! Bilder kommer så småningom!!

/M

Kommentarer