Roligt!


På badet, i sin kusins snygga brillor =)

Hittade ett sånt roligt kort på storebror! Min systerdotter har tagit kortet! Igår på badet!
Fotot ligger även på hennes blogg www.ffokus.blogspot.com


Storebror till höger och en av hans bästa kompisar!!!!

Idag har jag och barnen varit hos lekkompisar till oss. En underbar liten familj med barn i precis samma åldrar som våra. De har otroligt roligt tillsammans, och pratar om varandra hela tiden. Storebror sken upp som en sol när jag berättade att vi skulle till Vara och leka, efter att jag fått göra honom besviken men att det inte blev något bad idag.





Vi var på badet hela dagen igår och det var underbart. William hade tre av sina kusiner med sig plus att våra kompisar var med så det var toppen!! De maxade sig själva som vanligt, men va roligt de har! Vi kom dit när de öppnade och gav oss hemåt vid halv tre. Snacka om heldag, och jag hade två mycket trötta barn med mig hem.
Vi längtar redan till nästa baddag!

Nu vankas det snart midsommar! Det spritter i magen, för det är en mysig tid på året detta. Midsommarklänning till mig och prinsessan är fixat. jag köpte en förra veckan och lillsessan fick mycket vackert i födelsedagspresent, så det blir en blå söt liten ballongsak och vita tights.
Bilder kommer givetvis när vi är midsommarklara!
Så var det ju det där med kransar också. Min prinsessa ska givetvis få en egen krans, och känner jag storebror rätt, vill han också ha en då. Då är ju frågan bara om jag hinner göra, eller om jag ska beställa. Min vision är att göra dem själv, det är ju så mycket roligare så klart. Tiden, räcker den till tro?! Jag tror det. Ska försöka. Både plocka och köpa lite blommor får det nog bli.

Nu kommer snart käre maken hem, då ska vi in en sväng till Vara. Kolla på kläder, byta lite grejer och handla lite mat. Sen ska vi hem och grilla. Kyckling blir det idag tror jag. Jag är hungrig redan nu. Det blev ju soppa till lunch idag, i brist på fantasi. Inte gott, inte roligt.

Nu måste jag lyfta upp en liten docka i knäet, som inte har så roligt längre. Ha en fin eftermiddag. Det ska vi ha!

/M

Kommentarer