VIlken härlig dag!






Vilken skön känsla jag hade i magen när vaknade i morse. Det står inget speciellt på agendan. Jag bara känner mig så där skönt lycklig. Visst vädret är inte det bästa, men solen lyser i mitt hjärta! Barnen mår bra och är friska och snälla mot varandra. jag älskar min man och han mig. Veckan blir kortare då han slutar tidigt både torsdag och fredag! Jag har en fin familj runt omkring mig, och fina vänner. Vågen går sakta men säkerligen neråt, så även idag! Jag känner mig piggare och har bokat ett spinningpass på söndag! Detta blir en fin dag i själ och hjärta. Hoppas din dag är/blir likadan! /M

Kommentarer

  1. Ni ÄR underbara!!! Ska bli kul på fredag! Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. NJUT!!!! Det är både du och din fina familj värd! Kram, kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till Ditt underbara liv!!! Njut!!!
    Boka mig på 1-års kalas-listan. Jag kommer!
    //Chrille

    SvaraRadera

Skicka en kommentar