PANIK!!!!!!


Nu har jag lite smått panik. På mig själv. Jag har inte gått ner ett hekto sedan i måndags!! Eller jo, ett hekto!! Så det kunde ju lika bra kvittat!! Jag blir knäpp. Detta har jag inte tid med nu, men det fattar visst inte kroppen?! Vi ska ju ha semester nu. Ett halvt kilo hade ju inte gjort något, så hade jag åtminstone haft motivationen kvar, men nej då! Det är rätt typiskt mig detta. Kan vara så att jag hamnat på en vikt, där jag tidigare legat och trampat ett tag. Vilket kan göra att det kan bli svårt för mig att komma därifrån. Eller rättare sagt, härifrån. För det är nu jag är här. Då gäller det att vara hård. Stenhård och inte slarva med kcal-intaget. Lite trist bara att det skulle komma lagom till semestern, men det spelar ingen roll. Denna gången har jag gett mig sjutton på att det ska gå. Då ska det gå! Mycket vatten, grönsaker och nyttigt, och mindre bröd, potatis och annat krafs! Hoppas det finns någon bra liten promenadslinga att gå på semestern. kanske kunde starta dagen med en sådan i så fall!

Om 5 tim och 45 min firar vi semester alla fyra! Då kommer min underbara man hem! Äntligen! Och det för att stanna hemma i nästintill 5 hela veckor!!!!!!!!!!
Solen lyser och jag tror det blir bad idag=)
Ha en fin fredag och en fin semester, det ska vi ha!!!

I'll be back!
NY DAG NYA MÖJLIGHETER
/M

Kommentarer

  1. Du är såååå duktig hjärtat! Kämpa på, du klarar det, men stirra dig inte blind på vågen. Se till att du mår bra bara! Du är fin precis som du är, det har jag alltid sagt! Njut av semestern och ta hand om varandra! Puss och kram //Alexandra

    SvaraRadera
  2. Det är inte så att du har druckit en massa vatten nu när det har vait så varmt! Vätska väger ju också. Kan det spela in på siffrorna som vågen visar!??? Kämpa på nu bara! Du klarar det!!!

    Kram, kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar