Sköna sköna fredag!









Så var veckans bästa dag här igen!!! Visserligen tycker jag att torsdagar är ganska bra, men den slår nog inte fredagen! Vi började dagen med mysig frukost ute på altanen.
Med en gång när jag tog fram den blåa stora brickan frågade W om vi skulle sitta ute och äta frukost?! Han vet vad som gäller =)
Dock äter han ju inget till frukost. Jag tar alltid fram, och häller upp till honom för han ska ha. Men sedan äter han inte. Så det där larviga får vi nog sluta med. han är väl ingen frukostkille. That's it.

Idag slutar min man tidigt, det är så härligt med dessa fredagar! Det blir en lång, lång helg och det kan behövs så här veckan innan semester. Tur att vädret i början ska vara lite osäkert för att senare på veckan (lagom till sem!!) ordna upp sig. Så säger de nu i alla fall, och det tycker jag låter bra. Måndag och tisdag kommer bli mina tvättdagar. Allt ska tvättas till semestern. Så ons-fre får vi gå i samma kläder, haha!
Jag är i valet och kvalet om datorn ska med på semestern eller inte. I vissa sammanhang är det jättebra att ha den med. Samtidigt som jag tycker det är det mest osociala som finns, när man är ett gäng och någon sitter och envisas med datorn. Jag vill ju gärna fylla i min mat och hålla koll på viktklubb.se. Jag sköter ju allt därifrån. Det blir till att ha den i sovrummet och fylla i maten innan det är dags att sova kanske. Jag tror jag gärna vill det. Räkna det där manuellt det ska inte ens jag ge mig på =)

Eftermiddagen idag är lite osäkert hur det kommer spenderas. Skiner solen så kommer vi bada. Annars får vi se. Det blir nog lite nyttogöra här hemma i så fall. Men vem vill det?
Nu ska jag lägga en trött liten docka, medan storebror ska få spela sitt dataspel en liten stund.

Ha en fiiiiiin freeeeedag! Deet ska vi ha!
/M

Kommentarer

  1. Ha en fantastisk helg nu!!! och NJUT!!!!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Såååå fina de är, haha, och vilken kalufs de har fått båda två! Pussar och kramar till er alla. Ta hand om varandra. Love you <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar