TO JJ !!

Jag har en vän. En vän som jag inte träffar så ofta. Vi gick tillsammans på KY-utbildningen i Lidköping, som sedan avslutades på Nya Zeeland 2004. Det var nog främst där som vi kom varandra nära.

I alla fall, hon är en sådan där otrolig person. En person som imponerar på mig. På alla möjliga konstiga sätt. Hon är stark och målmedveten, och inte rädd för att gå sin egen väg. Hon skiner som solen nästan jämt, och är vacker som en dag. Redan första veckan i skolan, när vi övade presentationsteknik, och vi alla fick se hennes presentation, som skulle presentera sig själv, och försöka komma ut trygghetszonen, visste jag, att det var något speciellt med henne. Hon imponerade på mig redan då, och förutom min egen presentation är det hennes som satt sig på minnet. Just då, när hon stod där uppe på den där stolen, och svävade utanför sin egen zon.

Nu befinner hon sig på andra sidan jorden. Jag är inte förvånad. Inte alls. Jag tror hon kommer bli kvar. Om det är det hon vill. Hon passar alldeles utmärkt over there.

Så till dig, DU är fantastisk, DU är otrolig, rolig, vacker, stark och DU imponerar på mig. Guldmedaljerna kommer bli många, det är jag säker på. Det du vill kommer så att bli. Du är fantastisk och jag saknar dig. Även om vi inte ses ofta, har du en speciell plats.

DU IMPONERAR PÅ MIG!!!!

You go girl =)

Kommentarer

  1. Kära du, nu sitter jag ju här och gråter som värsta lipsillen:) Du är så fin och omtänksam människa Mariah och jag blir glad bara av att tänka på dig! TACK TACK TACK för dina fina ord, de värmer verkligen och nu kommer du ha en trogen besökare av bloggen eftersom jag måste läsa det om och om igen;-) Världens största kram till dig!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar