Felfri ?

Jag är inte perfekt, inte felfri. Ibland kan man vrida och vända och göra precis så gott man kan, men nog sjutton blir det fel ändå.
En vän sa, "Jag har lärt mig att prioritera rätt i mitt liv" De orden ska jag ta fasta på.
Jag ska prioritera i mitt liv. Prioritera saker som jag mår bra av. Prioritera saker som min underbara familj mår bra av. Välja bort det som är oviktigt, det som själ för mycket energi. De sakerna ska omprioriteras !
Idag är en ny dag. En ny dag med nya möjligheter. Idag är första dagen i mitt omprioriterade liv. Idag blir en bra dag. Jag är lycklig. Igår hade jag en underbar kväll, med underbara människor. Halvt om halvt lite nya människor. Det gillar jag. De är fantastiska. Det var inte sista gången jag hade mys. Snarare första, och starten på en fin trend.
Jag är glad.

Nu ska jag pussa mina barn, och ringa och säga till min man att JAG ÄLSKAR HONOM!!!!

NY DAG, NYA MÖJLIGHETER!
/M

Kommentarer

  1. Det är helt rätt tänkt. Även om det inte är så lätt alla gånger at tjust prioritera RÄTT! Men om inte du är glad, nöjd och tillfreds med dej själv och ditt liv så kan man aldrig göra sina nära och kära glada heller. Så må bra och omge dej av människor och saker som får dej att må just så!!! Ditt liv är bara ditt och det är bara du som i slutändan kan bestämma över det så att du mår just BRA! Kram på dej!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar