Man ska ha husvagn....

Första trippen med lilla pärlan nu då=) Allt har gått superbra! Inga konstigheter. Vi landande i Ullared och på deras camping, ett dygn senare än beräknat då storebror fick en släng av feber på den tänkta avresedagen! Men vad kvittar väl det. Nu är vi på plats sedan igår eftermiddag, och mina goa killar är inne och hämtar mat. Lillsessan sover gott sen klockan sju, och vi tre får ha mys på egen hand ikväll. Regnet har öst ner idag, men det passade oss bra då vi fördrev dagen med shopping! Mycket blev handlat, mestadels bra grejer. Va mycket man behöver alltså! Eller?!

Vi komma stanna här till tisdag morgon, då vi förmodligen styr kosan mot Halmstad och Hagöns camping. Jag spenderade många somrar där när jag var liten, och det ska bli roligt att återuppleva de minnena igen, fast nu med min egen familj!

Kameran har tyvärr inte blivit tömd än, men jag ska se till att fixa lite bilder snart. Nu kommer maten. Jag har dukat, fixat vinet, ljusen och myset. Nu väntar sällskapet!
Ha en fin kväll, hoppas det inte regnar!

/M

Kommentarer

  1. sv: Tack Mariah !
    hoppas ni har de bra.
    men varför kan man inte se några bilder när du har bytt design ?

    Kram

    SvaraRadera
  2. va med o tävla om titeln Veckan blogg på min blogg.
    Glöm inte att anmäla dig i kommentar !

    - Lycka till !

    SvaraRadera

Skicka en kommentar