Semesterbubbla !!?












Så är det redan över?! Att semestern går så fort. Det är helt galet. Men vilken fullkomligt U N D E R B A R semester vi haft. Vi har testat på fjällsemester, Stockholmshets och husvagnsliv. Och däremellan härliga sommarkvällar i fint sällskap av vänner. Även dagsutflykter till diverse nöjesparker och djurparker har givetvis hunnits med!
Ett nytt litet liv har kommit till världen också. Den finaste lilla Hugo. Så liten och rar och vacker. Så där perfekt.









Imorgon är det dags att ta sig an verkligheten igen. Jobb för min kära man, tider att passa, träning och allt annat som faller vardagen in. Lite skönt är det med rutiner igen. Allra mest längtar jag efter att komma gång med träningen igen. Det är så märkligt att jag inte kan hålla igång det under sommaren ?! men strunt samma. Nu är det dags igen, och semestern har i alla fall inte visat sig i form av plus på vågen, tvärtom så jag är tacksam och nöjd! Men jag behöver lite muskler också =)






Igår avnjöt vi en mest intressant dag på Skara Sommarland. Regnet fullkomligt öste ner när vi kom fram och packade ut bilen. Kom någon skur mest hela tiden under ett par timmar. Sedan lättade molntäcket på sig och himlen blev blå och solen brände på de regnkylda kinderna!
Barnen var fantastiska mest hela tiden och hade en toppendag! Tack farfar !!!


Idag har vi lekt med goda vänner och fikat. Avslutade kvällen med lite tacos och vin. Nu sitter vi i soffan och jag ska krypa upp i min mans armar och se en film, för att förmodligen sedan somna där. Imorgon ringer klockan tidigt. Åtminstone för en av oss. Tur att kära vänner ska förgylla dagen, så den inte blir så lång. Det är nog med att det är den första jobbdagen....

Nu är det dags! Ha en fin kväll =)
/M

Kommentarer

  1. Så länge sedan jag såg Er live.
    Men Ni ser ut att må förträffligt!!!
    Kramar till Er alla från Chrille o Bentley

    SvaraRadera

Skicka en kommentar