Tacksam !!



Jag är lyckligt lottad. Jag är så glad över alla mina vänner som bryr sig. Behöver inte alltid vara så avancerat. Ett telefonsamtal, ett sms eller vad som passar. Jag är tacksam över de som frågar hur det är. Ger komplimanger. Bryr sig genom att fråga hur det gick, hur var det, vad gjorde ni, varför, varför inte.

Jag tror jag själv är ganska bra på det. Att vara just sån där. Man lever som man lär. Jag lär mycket, varje dag. Och hoppas jag lär någon något bra, längs vägen. Ibland går ett litet ljus upp. Och det gjorde det idag. Jag kunde inte önskat mig bättre vänner. Kunde heller inte önskat mig en bättre familj, absolut inte bättre föräldrar eller syskon.


Min omgivning är det bästa jag vet. Jag älskar att träffa nya människor. Speciellt älskar jag att träffa sådana människor som direkt tar en plats i hjärtat. Oavsett om vi är lika eller ej.
Och det bästa av allt. De gamla vännerna. De riktigt vännerna. De finns alltid kvar!!
Jag försöker alltid att behandla alla som jag själv vill bli behandlad. Sen är klart finns det undantag;) Men det gör det väl för allt.




Jag har SÅ mycket spännande och nya saker framför mig, att jag har fjärilar i magen varje dag. Både för min egen skull och för barnens skull så klart.

Tack alla ni som frågar och som peppar!!! Jag behöver det. Allra mest nu!!! Aldrig någonsin har jag legat på kvällarna och funderat så mycket som jag gjort det sista. Hur ska det bli, hur ska det gå. Kommer jag klara av det, är det någon idé? Oftast kommer jag fram till samma svar. JA!

Självklart klarar jag av det. Självklart kommer det gå bra. Det kommer bli bra. Det är oftast tack vara Er som jag kommer fram till svaren. Hade jag inte haft någon att prata med eller om inte någon hade brytt sig, kanske svaret hade blivit annorlunda!! Att få ventilera och 'bolla' är det bästa jag vet!
Idag är jag extra T A C K S A M !!


Ha en fin torsdagskväll.
Det har vi. Middagen och vinet är precis avklarat. Givetvis finns det lite vin kvar som ska intagas är båda barnen sover.

Lev väl
/M


Kommentarer

  1. Bara att hålla med. Ta vara på det du har! En dag kan allt det vackra vara borta och kvar står man med ett hjärta i tusen bitar. Så njut av varje dag... Nu menar jag självklart INTE att det kommer att hända! Bara en parantes...

    Men jag levde i en rosa lyckobubbla och hade precis som du, det bästa i världen! Världens bästa, tryggaste, mest pålitliga man!

    Jag försöker förklara för de jag känner att man låter andras män/kvinnor vara, för inte vill man vara den som splittrar en familj! Nä, länge leve kärnfamiljen, det vackraste livet har att erbjuda <3

    Jag längtar efter att få höra ALLT om dina funderingar...
    Puss <3

    SvaraRadera
  2. Älskar dej vännen!!!! Tack för att du finns!!Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar