Ullared-Halmstad














Lite bilder från vår första husvagnssemester! Det är så mysigt, och barnen verkar trivas jättebra. Givetvis underlättare det när vädret är fint och det inte regnar så vi kan ha öppet och vara ute. Sånt är det nu. Vi hade en del regn i Ullared, men då skulle vi ju ändå inte vara ute =)
Nu befinner vi oss på Hagöns Camping i Halmstad. Vädret är lite mulet, men det regnar inte. Vi ska in till stan och kika idag och äta något gott. Sedan imorgon ser vädret ut att bli bättre och då ska vi till Äventyrslandet. Vi har inte nämnt det för barnen än. Ifall det nu blir dåligt väder, men vi håller tummarna!

Husvagnslivet fungerar utmärkt. Vi handlade lite bra att ha saker i Ullared, så som en smidig liten grill, en vattenkokare, en brödrost, mattor för inne och ute, glas, tavla, kokplattor och annat smått och gott. Min kära man har ju hittat en miljon saker och buntband och remmar och trams som vi bara måste ha nu när vi har husvagn. Jag låter honom hållas. Jag frossade i kläder till barnen och finfina gammelrosa gardiner istället =) Ett par gråa leggings till mig själv var det enda egenköp jag gjorde. Jo just det ett 5-pack med nagelfilar för 5,95 kr också!

Nu är det dags att fixa lunch medan killarna är på lekparken en stund. Lekparken här är ju underbar tycker storebror.
Ha en fin onsdag, det tänker vi ha!

Kommentarer

  1. Låter som ni har det mysigt på er semester! ha en fortsatt trevlig vecka!
    Kram /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar