Vaddå shoppingsugen ????

Jag är så shoppingsugen! Jag vill ha så mycket nytt i garderoben nu. Vill ha. Vill ha. Höstmysiga kläder, tunikor, jeans, mysiga tröjor och skor! Idag har vi bestämt oss för att åka iväg och kolla lite! IIiiiiihhhhh, jag känner mig som ett barn på julafton, för det känns som det var så länge sedan...... länge sedan vi verkligen åkte iväg för att bara handla lite. Och denna gången är det bara till mig =) Och kanske lite till barnen då så klart. Av någon konstig anledning blir det oftast så. barnavdelningen först. Men idag är de DAMAVDELNINGEN först !! Tjo ho!

Hoppas nu att jag hittar något också!
Det vore väl typiskt annars, nu när jag är laddad ! Igår hade vi urmysigt middagsbesök här. Goda vänner som det var allt för länge sedan vi träffade. Oj va mycket vi hade att prata om. Och oj va mysigt det var. Ibland får jag ont i hjärtat när jag tänker på hur sällan det blir. Men å andra sidan, så otroligt trevligt vi har när vi väl ses.

Här är lite Got to have som jag hoppas hitta idag !

Till storebror har jag redan spanat in tröja och byxor som jag hoppas få med mig hem idag =)



Å så till min lilla prinsessa finns det så klart hur mycket som helst! Men jeans och mysiga skor står på listan!



De här stövlarna känns SÅ rätt! Vill ha! åtminstone några liknande. Perfekt till hösten!

Ojoj, nu ska vi åka! Ha en fin dag i solen, DET SKA VI HA =)

Kommentarer