Annanas ???????

Kära lördag! En snuvig sådan. Lite trist, men det är på bättringsvägen =) Vi är inte sjuka sjuka, utan bara förkylda. Det är väl mest jag och barnen då. Näsor som rinner! Men vi har varit med om värre. Det är bara att bita ihop och njuta av en solig lördag som denna. Jag och storebror har fixat lite saker idag och handlat. Min man och vår lilla sessa har varit ute och grejat i garaget och trädgården. Alla häckar är numera klippta. Det är SÅ trist när han måste greja med det, men SÅ skönt när det är gjort. Barnens mormor och morfar bjuder på middag ikväll, så lyxigt och gott!! Hade inga idéer på mat idag, så det passade bra. Klockan sex r vi jättehungriga =) Här hemma rullar det på som vanligt. Vi leker och dansar dagarna i ända känns det som. Men va roligt det är !! Som tur är har vi goda vänner som också vill dansa !!!



Förresten så ser jag ut som en annans i huvudet nu =( Misslyckad blondering. Guldblond skulle det bli, nu är jag mer annansgul. Ja jag ser verkligen ut som en annans. Detta måste fixas imorgon!! Avgör själv -->


Annans ??? Mariahs hår ???

Nu ska jag göra ett röj innan det är dags att åka på middag. Ha en fin lördag, det har vi!
/M

Kommentarer

  1. Du ser ju verkligen inte ut som ngn Annanas i håret! På bilden ser det ju super snyggt ut! Det syns verkligen att det ger resultat på vågen nu också! Du är ju så fin! Ha en trevlig helg! Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker håret blev jättefint! Inte nån liknelse med annanas... Utan verkligen guldblond som det skulle vara! Behöver absolut inte fixas, det e fiiint som det e =) PUSS <3

    SvaraRadera
  3. Annanas???? Vadå, förstår inte....tycker mer det ser ut som aprioks eller gul paprika..eller senap..eller citronsorbet..eller en reflexväst...
    JUST KIDDING it looks lovely.
    //Christopher

    SvaraRadera

Skicka en kommentar