Får man gråta

För att man är sjuk ?! Det har jag gjort. Igår grät jag och beklagade mig. Ja, till min man alltså. Jag har ingen ork och ingen lust till något. Kanske hjälpte det ?! För idag känns det, om möjligt, liiiite bättre. Men det vågar jag inte tänka på. Inte än.
Idag ska jag agera frisör och trimma min svåger lite. Jag hoppas på att storebror vill klippa sig lite också, det vore toppen att få gjort det samtidigt.

Igår var det vägdag igen! Så tråkigt, men jag har lärt mig att acceptera att det tar tid. 2 hekto senaste veckan. Segt. Men så har jag ju varit sjuk. inte ätit allsidigt, inte ätit upp mina kcal på långa vägar och inte rört på mig alls!!! Nu längtar jag efter att få komma igång igen. Att få må bra. Jag har dryga tre kilo kvar till mitt andra delmål. Lite mer än 11 kg är nu borta från min kropp, FÖR ALL TID !! Det är inget påstående det är ett löfte!

Det är först nu jag ser på mig själv på ett annat sätt. Jag ser att min kropp är förändrad och jag mår bra av det. Mycket kläder är för stort, de har jag lagt undan för att skänka. I stort sett alla i min omgivning ger min oerhört fina kommentarer och det gör att jag mår så bra!!! Det är så lätt att låta sne i svaren: 'Tjaaa, jag har gått ner en del, men det är MYCKET kvar' det är typiskt mig. Men nu ska jag börja svara 'Ja! Jag har gått ner över 11 kilo och mår toppen! En del kilo kvar, men snart är jag i mål' !!! haha typ =)

Nu ska jag ta på mina troll lite kläder. Vi struttar omkring i PJ's fortfarande denna höstlika dag!
Ha en fin tisdag, det kommer vi ha!

/M

Kommentarer