Feg, bingo och tighta jeans!?

Nu äntligen är det klippt!! Ja, håret alltså =) Jag är grymt nöjd. Kanske fegade jag ur lite mer än jag trodde, men det är kort nu! Underhåret i nacken är jättekort, luggen är kortare och taggad, och själva pagen, den är kort! men va snyggt det blev! My hair rocks =) Lite underbart mysigt det är att bli ompysslad i frisörstolen, lika mysigt är det att få en timmas pratstund med min goa frisör! Bild kommer, fast inte nu, jag har ju precis vaknat !!! Igår vankades det bingo igen. Sista för säsongen. INGEN vinst till mig =) Barnen morfar fick så klart bingo, och delade med sig lite som tur var !! Glada var vi alla 4 i bilen efter det=) TACK MORFAR !!!! Vi skrattar och har hysteriskt roligt vid vissa tillfällen, det är nästan roligare än bingon! Nu har jag även lyckats klämma mig i mina nya jeans! Lord! Men det gick! Kan meddela att för 10 kg sedan hade det INTE gått. jag är nöjd. Tur att vågen var på min sida i morse igen, efter en veckas strejk =) Jeansen är jättefina, och jag är nöjd. Nu ska jag bara 'gå in dem' och vänja mig lite. Nu är det dags för frukost och sedan en tur till Lidköping i solen !

Vi får njuta av ett par sommarfoton idag! Kameran är inte tömd =)





Ha en fin dag, det ska vi ha <3
/M

Kommentarer