I HATE IT !!!

Nu får det vara nog! Jag är fortfarande inte kry. Igår kväll slog febern till och jag låg med feber och frossa hela kvällen och hela natten. har inte känt mig så här dålig på väldigt länge. Det känns som det är ljusår kvar tills jag blir frisk. Ingen ork, ingen matlust och humöret blir då inte på topp. Tur jag har en underbar man som tar hand om mig. Han åkte en sväng på morgonen till jobbet när vi fortfarande sov, för att reda ut lite saker, och kom hem igen vid 10. Sedan dess, fram tills kl 17 har jag legat i soffan under en filt och mått fullkomligt skit!!!

En dusch och en Ipren senare känns det lite bättre. Men fortfarande inte bra. ingen matlust. Har 1000 kcal minst kvar idag som inte kommer bli uppätna, inte på långa vägar. Likadant var det igår..... märkligt. Jag borde ju ändå bli hungrig?

Nu närmar sig klockan kvällen och barnen kommer somna tidigt idag, det känner jag på mig. De har lekt, varit ut och busat med min man, och den friska luften sugen nog musten ur de när klockan närmar sig Bolibompa =) Sen är det bara vi 2 i soffan. En filt. Något bra på TV och något gott att dricka. För mig lär det bli kallt vatten eller cola-light. Vi som skulle avnjuta en god flaska vin som en vi fick av en fin vän igår. Jag håller tummarna för imorgon istället.

Ha en fin fredag, och mys riktigt ordentligt så här i höstlikt väder. Det ska vi göra. Trots feber och halsont.
Och till våra fina vänner som i skrivande stund sitter på flyget. Ha en underbar semester, det är i verkligen värda. Njut av livet och varandra och ta vara på varenda sekund! Vi längtar efter er redan =)

/M

Kommentarer