Jogga ?? Jag ??

Först, tack till alla ni fina som gav Alice en tanke igår på hennes dopdag. Både här, på FB, på sms eller telefon och till och med besök. Vi är tacksamma för så fin familj och sådana UNDERBARA vänner. Ni är underbara som tänker på henne och vi älskar er för det. Hon älskar er för det.



Så var det den där frågan som irrat runt i mitt huvud ett par veckor nu. Och jag har kommit fram till svaret. JA! jag ska börja jogga. Så fort jag är friskt. jag har blivit så taggad nu. Kanske extra mycket nu när jag varit sjuk i snart en vecka och jag önskar jag hade ork till vad som helst. Men jag ska verkligen ge det en ärlig chans. Igår missade jag mitt BodyToning-pass på grund av hostan och jag ska inte ge mig ut i joggingspåret riktigt än. Tidigast till helgen, om jag känner mig bättre då vill säga. Min man har lovat att följa med så han måste också bli frisk! Jag riktigt längtar!!!! Har redan kollat runt på bra byxor och skor, haha! Men jag ska lugna mig lite med det. vanliga träningskläderna får duga till en början.
Jag kanske inte alls pallar det ?! Vem vet. Men provar jag aldrig får jag aldrig veta.
Jag lovar återkomma med rapport när aktiviteten är gjord =)



Förresten så har jag köpt mig en URSNYGG jacka! Jag är så nöjd. Första jackan i första butiken jag provade. Satt som gjuten =) Hör och häpna, 2 storlekar mindre än sist jag köpte jacka!!! Kära nån. Den är toppen. Nu när jag knappt varit ute på dagarna när jag varit sjuk, har jag tagit på mig jackan inne, för att kolla den lite. Haha. Och den sitter lika bra varje gång! Jag är så nöjd. Den är brun/beige och av modell skinnjacka! Tjoho !
Nu är det bara skor kvar och jag tror jag kollat ut vilka jag vill ha. Stövlar får nog vänta lite, jag behöver lite annat först! Å just det, en väska bara jag måste köpa också. Innan vi far till London behöver jag en ny shoppingväska. Så där stor och bylsig och som tillhandahåller mycket plats för shoppingmaterial =)

Nej, nu ska jag åka in till ICA och handla lite tisdagsmys. Fruktsallad, lightglass och cola light står på listan. Det är ju 'Halv åtta hos mig' och 'Idol' som står på TV-agendan idag.
Ha en fin kväll och krya på er om ni också är krassliga!!
/M

Kommentarer

  1. Jag vill också åka till London:(
    Åk dit lite för mig mä =)
    // Christopher

    SvaraRadera
  2. Jag åker för dig lite mä =) Fast än är det länge kvar, tihi! Hoppas du mår finfint!

    SvaraRadera
  3. Va skoj med ny jacka, å ännu roligare med en så mkt mindre storlek!!! Duktigt av dig =) (Har du ingen bild du kan lägga ut på jackan, så vi får se ditt den?!) Duktigt oxå att ens tänka tanken att börja jogga. Du e ju en bra bit på väg genom att bara tänka det å bestämma dig för det. Du kommer klara det bra =) Jag skulle oxå vilja det. Låter alltid så gött när man hör folk som joggar/springer i tex Ryda. Men, jag har inte kommit så långt än, jag har inte ens tänkt tanken att börja... Kan vi ses nån dag tro? E ju väldigt långe sen, å jag tycker det e alldeles FÖR länge mellan gångerna =(

    Love you! Puss

    SvaraRadera
  4. Ja du det är inte länge sedan som jogga inte fanns i min tankeverksamhet alls!! Men nu är det dags. Ja riktigt längtar tills jag är helt kry och kan prova. 2.5blir första målet. Jag tror det finns ett sådant spår i ryda. Johan har lovat att hänga med mig han är nog typ den enda som får se mig jogga förutom du haha. I alla fall än på 5-10 kg till!! Men jag ropar inte hej förrän jag gjort det jag kanske kommer avsky det haha men jag hoppas att det kan vara skönt! ja jackan är faktiskt jättefin och sitter som smäcken! Jag har inte trivts i skinnjacka tidigare för de har stramat så på armar och så har jag inte gillat svart. Men denna färgen är underbar!!! Jag vill ha på mig den jämt:) typiskt nu att det varit jättevarmt ute Haha!! nu ska vi kika på idol och bara dega i soffan. Man är så slö av förkyldningen så det är galet. Love u 2  natti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar