Ljuset i tunneln ?



Nu är det onsdag kväll. Min man känner sig mycket bättre och räknar med en dag på jobbet i morgon. Vi håller alla tummarna att inget händer och det kommer ett bakslag ! Det gör det nog inte. Tiden går ju oftast så fort när man är hemma familjen, men inte när man är sjuk inte. Alla blir trötta och sega av det. Att åkt till ICA är himmelskt =) Att har en soltid på 20 minuter igår var helt underbart.

Imorgon börjar W's gympa igen! han sken upp som en sol när jag berättade att det var dags. Han älskar gympan!!!!! På förra avslutningen klädde han ut sig till pirat. Världens sötaste och goaste lille pirat. På gympan är studsmattan favoriten. Konstigt va ?! Han älskar att hoppa studsmatta och han har sådan ork! han kan hoppa hur länge som helst. Jag blir trött bara av att titta på honom, haha. Men om 10 kilo kanske jag inte blir lika trött;)



Imorgon ska vi ha lekmys med kompisar igen. De ska fara iväg på semester en vecka. Det kommer bli väldigt tomt utan dem en vecka. Vi är ju vana vid lek och mys =) Tur att det bara är en vecka! Vi ser fram emot att höra allt om eran resa när ni kommit hem, och det ska bli så mysigt att få se alla kort. Men först ser vi fram emot att leka och fika imorgon!

En liten godbit är förresten redan 4 veckor nu. Tiden går så fort, och vi har bara lyckats pricka in en enda lite mysstund med honom sedan han föddes. MEN så snart vi är friska igen allihopa så är det dags igen!!!!!!!! Jag längtar!

Nu ska jag fortsätta med mitt kvällsnöje; uppladdning och framkallning av bilder. Jag rensar och sorterar och nu är jag nere i 450 bilder som ska framkallas. Jag brukar inte ligga så här långt efter, men ibland räcker inte tiden till. Tänk om man kunde köpa mer tid !?

ha en fin kväll. Det har vi !
/M

Kommentarer

  1. <3 Ni är ju för söta <3 Du är inte dålig du som sätter upp så gigantiska mål och fortsätter vara så motiverad. Tio kg känns som inget för dej. Det fixar du snart och det känns som om du bara blir mer och mer taggad hela tiden. Krya på er ordentligt så att ni kan komma hit snart! :-) Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar