Unstoppable !

Redan torsdag!
Vi älskar att dansa hemma hos oss. Om vi får lite tråkigt, sätter vi på musik och dansar. Ju tokigare, desto roligare. Favoritlåten är Manboy så klart, men just nu spelar vi Ola's Unstoppable väldigt mycket. Eller som storebror säger Anstopp a boll !! Nästan som sparka boll !! =)
Utifrån vårt stora vardsgsrumsfönster ser vi nog måttligt galna ut. Det enda som kan slå det, är nog när jag sent på kvällen står i lekrummet och tränar till Jillian Michael's dvd ?! Hm, jag undrar just vad grannarna tänker om oss ! fast, vem bryr sig? Vi är UNSTOPPABLE !!!!!









Jag har försökt att få en hyfsat bra bild på min nya frilla, det var ju lättare sagt än gjort, men en någorlunda bild finns här nedan. jag är väldigt nöjd, och kära nån va lättskött håret är nu!
Thank god =) Innan jag klippte mig tog det en bra stund att få i ordning på trasslet!
By the way, jag tror vågen börjat röra lite på sig igen, efter nån vecka med seghet! Gött, kanske träningens resultat kommer nu ?!



I eftermiddag vankas fika och lek med kalasfina vänner. Storebror frågade det första han gjorde när han vaknade, när N kommer ???? Sedan dess har han tjatat heeeeela dagen.
Jag vet en kompis som kommer bli glad, för här hemma väntas en överraskning =)
Nu är det lunchtime!!
ha en finfin torsdag i solen! Det ska vi ha =)

/M

Kommentarer

  1. Hihi, visst är det härligt att dansa loss ibland och bara släppa alla hämningar.. Fin frisyren blev! behöver också klippa mig.. =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar