We've got shoes !!!

Äntligen piggare! Äntligen köpt mina skor!!! 2 par till lillasyster och 1 par till storebror blev det också =) Mycket nöjda. Fick köpt lite mjukisar till båda barnen som kan vara skönt att ha vid höstmys!! En god fika hann vi med på Vara bagar'n också innan vi åkte!! Mysigaste stället, med mysigaste personalen =)



Ja, det var mina skor det. De ser lite märkliga ut kanske, men riktigt sköna och praktiska och snygga tycker jag. Inte min normala stil, men många skor följer denna stil just nu. Tanken är att de ska funka till det mesta. Till leggings till jeans och till kjol. Till lekparken, till ICA och inte minst till shoppingen och fikan på stan ;) Och det gör dem!!!



Lillskruttan fick ett par svarta hon med, men en lite mjukare och ännu tuffare modell! Så söta! Även ett par fodrade gummistövlar nu till höstens utelek var behövligt. Inte kan ju hon ärva storebrors 'Peter Pirat' stövlar, eller hur?! Nej, svarta med rosa blommor fick det bli! Storebror fick ett par grova, vita gympadojjor med gott ulligt foder inuti som ska passa sig fint på förskolan i höst!

Mycket nöjd är jag med dagens inköp! Nu är det vinterjackor till trollen som vi behöver köpa härnäst. jag är en 'JACKOMAN' !!!! Vår son har HUR många jackor som helst. Helt galet, och fler kommer det bli. Sen kan ju inte lilla dockan ärva dem, för det finns ju SÅ fina tjejiga jackor=) Den enda hon har fått ta över är en brun skinnjacka. JA den ska hon få ha, med sina nya dojjor, jeans och en rosa lite halsduk! Hon är så fin så fin!!

Nu ska jag botanisera bland jackorna i cyberspace! De andra tittar på Rorri Racerbil =)
Ha en fin lördag. Det ska vi fortsätta ha !!
/M

Kommentarer

  1. Hahaha:-) Det måste ju, om inte annat, vara mkt roligare att handla nya tjejiga kläder och skor än att låta henne ärva lite. Det måste ju finnas hur mkt roligt som helst. Snygga skor du köpt förresten. De kommer ju bli kanon bra! Skönt att du blivit lite friskare. Hoppas det har vänt nu! Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina skor till både mor och barn!
    Ha en skön söndag!
    Kram /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar