6 oktober 2000

Jag älskar dig. Du gör mig hel. ett liv utan dig och våra fina och underbara barn vore ingenting. Du tar ner mig på jorden när jag som mest behöver det. Du har alltid kloka ord att delge när mina är slut. Du peppar mig när det känns tungt. Du tar hand om mig och våra barn. Du gör alltid ditt bästa. Du älskar mig. Och det bästa av allt, du är min, bara min.
10 år tillsammans idag. 10 år av ett helt liv.

Jag är tacksam för att du är min man, för att du är pappa till de underbara kottarna. För att vi delar ett fantastiskt liv tillsammans. Det bästa som finns är att somna med huvudet i ditt knä i soffan en grå och trist söndag. Att vakna på din arm en tidig morgon. Att krypa ner en liten stund efter dig i sängen och krypa riktigt nära för du är så varm. jag älskar att känna din hand längs min rygg varenda gång du susar förbi.

För 10 år sedan blev du och jag VI. Inget har någonsin känts så rätt och självklart.
Vi lever ett underbart liv. Mycket mer kan vi inte önska. Vi delar varandras glädje, och givetvis sorg. När det känns tungt finns du alltid där för mig, precis som jag finns för dig.
Jag gör allt för dig, allt jag någonsin kan.

Jag ser fram imorgon många, många mer årsdagar tillsammans med dig.
Jag älskar dig Johan.

Din Mariah

Kommentarer

  1. Åh gud såå fint skrivit! Det är underbart att älska någon SÅ mycket. Jag har samma känsla! Vi har varit ihop i 8 år nu men känns som alltid! Man är tacksam för varje dag, man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet! Ha en underbar årsdag! Kram Carolin

    SvaraRadera
  2. JAG ÄLSKAR DIG MEST!
    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar