En fena !



Igår var det Lek & Plask igen! Det gick hur bra som helst. Alltså han är en riktigt fena i vattnet vår son. Han klarar allt galant! Hoppas från kanten, fram- och baklänges. Kokar kaffe, simmar efter bollar, sparkar med bena, deltar i världens största ballong och dyker under vattnet. Allt är ju lite lättare nu också när han bottnar på det grundaste. Kära nån vilken fisk han är =) Märker nu hur viktigt det är att följa upp badet efter sommaren. Han älskar ju att bada, och det blir lite brist på den varan under hösten får familjen Lundell.

Idag var det dags för förskolan igen. Inte en tår eller en ledsen min när han blev lämnad vid nio. Inga konstigheter alls. Det var precis som att det var det naturligaste i världen. Hoppas nu också att dagen går lika bra som den började. Han är ju åtminstone utvilad den lille fisen. Han somnade kl 17 igår också! Och sov hela natten, till 7,00 idag. Helt galet!

Imorgon firar jag och min man 10 år tillsammans. Underbart! 10 år och jag är lika förälskad idag som då. Om inte ännu lite mer ;) Vi har verkligen växt samman. Jag älskar dig !!!

På dagen imorgon ska jag med en fin vän på lite shopping! Jag och lillasyster åker med mamman och hennes söta lilla son som är jämngammal med min prinsessa. Det ska bli mysigt som tusan! Jag behöver verkligen en klänning! Jag ska på lite tjejmys i Göteborg på lördag och avnjuta Ladies Night tillsammans med bästa S. Jag har en klänning som jag tänkt ha, och den fungerar fint, dock är den faktiskt lite stor nu. Den sitter inte åt på de ställen där den bör sitta åt, och det känns inte bra. Det syns nog direkt inte, men jag vill att en klänning ska sitta som en smäck!
Lördagens outfit löser sig, dock ska jag ju på min fina brorsdotters dop om dryga 2 veckor! Då MÅSTE jag ha en klänning.

Jag har har provat ute i butik och kikat på nätet och fastnat för tre, varav en är provad. De är alla jättefina. En är av samma modell som den jag förmodligen tar på lördag, fast andra färger. Det känns lite fantasilöst, eller? En som S köpt i grått, har jag kikat på, på nätet fast i gammelrosa. Den är bara helt underbar. Jag älskar den färgen. Risken är bara att jag ser blek ut. Men det vet jag ju inte förrän jag provat! Rosa skulle ju passa utmärkt på en fin liten flickas dop, eller hur! Vill man vara lite mer 'klädd' så kan jag ju köpa en kort fin liten svart kavaj att ha till. Jag har kollat på en hundra gånger, men aldrig köpt. Det kanske är dags nu!? Har även fastnat för en Khakigrön klänning som jag hittat på nätet. Hoppas den finns i butik imorgon så jag kan prova!
Här är alla tre klänningar! Den med svart överdel och randig nederdel är provad och klar. Den sitter som en smäck så att säga. Men jag vet inte, lite tråkig va?!



Ja nu är det bara att välja. Kanske finns det bara en av dessa tre klänningar i butik imorgon, så blir valet lite lättare. Haha. Hoppas på en god shoppingdag imorgon.
Nu ska jag förbereda lunchen! Ha en fin dag. DET HAR VI !
/M

Kommentarer

  1. Hej! Vad skönt att det blir lättare med lämningen! LÅter skoj med shopping! Jag gillade alla klänningar men den rosa var nästan finast tyckte jag.. =)
    Ha en trevlig dag! Och ladies night- nu blev jag avis! =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar