Fullt ös!

Helgen har varit underbar. Det har gått i 110 hela tiden, men vilken helg! I fredags hade jag och min man en kväll på tu man hand. Vi njöt av varandras sällskap, god mat och gott vin i Lidköping. Efter middagen tog vi en liten promenad. Var uppe och hejjade på¨min bror och svägerska, för att lite senare åka hemåt. En lagom kväll och mycket välbehövlig. Kära farmor och farfar hade hand om barnen den kvällen, så dem gick det ingen nöd på =)



Lördagen bestod av lite plock här hemma och en tur in till Vara för att handla och hämta en speciell tårta till en speciell kille som skulle ha sitt första 3-års kalas på söndagen! Vid två tiden, hämtade jag min kära vän för att bege oss till Göteborg. Väl framme blev det givetvis en tur på stan, med lite shopping. En klänning till mig och en liten tröja till min prinsessa här hemma blev det. En present till min kära man hittade jag också. Ett fint armband på Stay Hard, som passade honom perfekt! Ja, tanken var att det skulle sparas till fars dag, och att han skulle få det utav barnen, men vem orkade vänta =) Inte jag!

Vid 18-tiden tog vi plats på Lilla London på Avenyn och käkade god mat, och gudomlig efterrätt!!! Mums! Egengjorda tryfflar! Magiskt gott! Tur att det bara låg 2 st på tallriken =) 2 timmar senare blev det en snabb Make-over i bilen! Lite flummigt alltså. Klänningarna hade åkt på tidigare inne på Åhlens toalett, haha, och nu var det dags att bättra på make-up'en och det gjorde vi i mammas Renault. Parkerad mitt på Heden, mörkt, kallt och immigt, men det gick hur bra som helst. Byte av skor och genomgång av handväskor och sedan var vi på väg mot Scandinavium! Det var ju Ladie's Night!!!!!!!



Vilken sprakande kväll det blev! 9000 skrikande tjejer i Scandinavium och 5 heta killar på scen kan väl i och för sig inte bli annat än succé !! Martin Stenmarck, Måns Möller, Andreas Johnsson, Stephen Simmonds och Brolle ! En underbar mix! Min höjdpunkt på kvällen, förutom Måns Möllers alla inslag, var när Andreas Johnsson avslutade sitt medley med en GRYM och helt fantastisk GLORIOUS ! För mig exploderade hela Scandinavium under refrängen. Så otroligt mäktigt. När Martin Stenmarck körde Sjumilakliv var också en höjdare. Kvällen var helt otroligt, och den kunde inte spenderats i bättre sällskap. Tack fina S för att du åkte med mig =)

Hemma mitt i natten var det bums i säng, för att vakna i tid på söndag morgon då det vankades
kalas! farmor och farfar hade så vänligt hjälpt min man att styra upp städningen här hemma. Jag vaknade med tron att det var massor kvar på att-göra-listan, men istället fick vi en välbehövligt behaglig förmiddag hemma.

Klockan 15.00 ringde det på dörren
och vår stora kille var så förväntansfull att han höll på att explodera!!! Han hade ju väntat heeeeeela dagen på att klockan skulle blir tre =) Och nu var hon äntligen kalasdags!
















Det var vår helg det! Nu är det ny vecka med nya möjligheter! Dags att ta tag i tisdagens bravader. Solen skiner och klockan 13,45 tar jag och lillasyster cykeln till förskolan och hämtar vår bästa kille!

Ha en fin dag <3
/M

Kommentarer

  1. men vilken helg du haft- sååå roligt med ladies night! hade planer på att åka i fredags men jag hade kalas istället. så snygga ni blev med! :)
    Förstår att lille killen var helnöjd efter sån uppvaktning.
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. TACK älskade du för en underbar kväll i Gbg =) Det var magiskt, precis som efterrätten, haha!!! Herrejösses, dom där pralinerna tänker jag på än!!! Å lite flummigt kan man ju lugnt säga att det blev, med ombyte å smink å allt, men vad gör det?! Som du skrev, det gick ju alldeles utmärkt =) Snygga blev vi ju, trots klännings ombyte på Åhlens å sminkning i bilen, haha =) Återigen, tack! LOVE YOU!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar