LYCKA!

Vilken helg vi har haft. Vilken lycka. Fredagen började med mys med fina vänner. Mat och vin och fint sällskap kan sällan bli fel.
På lördagen spenderade vi förmiddagen ute i trädgården och på lekparken. Så mycket löv jag krattat. Hela vår baksida var fullkomligt täckt av löv. Underbara färger som ett enda stort hav. Vilket träningspass jag fick!! Efter lunch och dusch var det dags för finaste Esters dop i Lidköping. Så fint och mysigt och ett fantastiskt uppdukat fikabord! Dopet gick utmärkt och alla var fina och glada. Kika in på min systerdotters blogg på nedanstående länk för att se lite bilder!

http://ffokus.bloggplatsen.se/2010/10/16/3763492-njutavlitebilder/

Sedan var det ju äntligen dags för söndagens barnkalas! Som en viss 3-åring har längtat!! Han var så förväntansfull och höll på att explodera flera gånger! Vilken glad kille! Halv tre var det äntligen dags och när det plingade på dörren visste han vad som gällde!
Jag delar med mig av bilder från söndagens firande och vill tacka alla er finaste vänner som kom till oss för Williams skull. Vi är otroligt tacksamma för att ni finns i våra liv och för att ni var med och delade Williams dag med oss. TACK!!!
Som sagt, en bild säger mer är tusen ord! NJUT !

















Kommentarer

  1. Ja, vilket härligt kalas det var och vilken fin tårta sedan! Helt fantastisk! Kul att han blev så glad och nöjd över sitt kalas. Kram på er!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar