Så här kommer lördagens utstyrslar på lilla familjen i bilder. Jag blev grymt nöjd ändå, haha. jag som inte hade planerat någon utklädnad alls utan lyckade låna och inhandla dessa pinaler under lördagen. Det var riktigt roligt att pyssla. Sen kom vi hem till fina vänner som hade dekorerat och dukat helt dagen till ära. Spindlar, skalbaggar, spindelnät, tusenfotingar och avhuggna fingrar, för att bara nämna något =)


Barnen är påklädda hemma och redo att fara iväg ! En Blixten McQueen mekaniker och en liten god fe!


Mysig dukning


Bordsdekoration


Avhuggna fingrar som snacks.


En mekaniker och en pirat!


Min lilla fe dricker välkomstdrink!


Jag, i min systerdotters (!!) klänning


Lite läskig ser jag väl ut ändå ?!


Hair close-up


Min man, den gode polisen =)


Så va han märkt också =) Jag fick böter!!!!

Vi hade en mycket mysig lördagskväll med mat, vin och gott sällskap!!! Ett spel hann vi också med där jag och kvällens värdinna i ett lag, givetvis tog hem segern. Absolut överens!!
Ha en fin söndag, det ska vi ha!
/M

Kommentarer