Se-fram-emot-lista !

Onsdag redan. Tiden går så otroligt fort. jag tycker mest att veckan består av måndagar och fredagar. Helgen är över i ett svep, och likaså veckorna. Idag var det dags för förskolan igen för vårt treåring. Igår var han hemma, han hade ont i örat. Men idag var det bra igen. han var lite darrig när jag lämnade honom. Han blev inte ledsen så tårar kom, men han darrade på munnen och såg allmänt deppig och sårad ut. Det är jobbigt. Så fort jag vänt ryggen till kom mina tårar. Hoppas inte hans kom!

Direkt efter förskolan idag väntar fika och leka med mysiga vänner. Det ser vi fram emot, främst W tror jag för han skulle räkna ner förskoletiden idag tills jag kommer och vi kan åka och leka med N ! De är för goa! Det är så avslappnande att oftast bara kunna sitta med kaffekoppen och se de stora killarnas fantasi fullkomligt flöda! Sist byggde de med lego, riktigt lego, och de byggde nya ICA =)

Lillstrumpan sover nu och jag ska slappa i soffan en liten stund tror jag. Känner mig lite trött, och har ett bra tillfälle nu. I måndags och tisdags var det träning på pass, och idag blir det till att cykla milen här hemma. Ett bra tillfälle är väl nu när jag har lite egentid, men vem orkar det, haha! Jag är fortfarande nöjd och glad och tillfreds. Vilken underbar känsla. Hoppas den infinner sig lääääänge !!

Nu är det dags att mysa med soffan lite, i brist på annat sällskap!

Förresten har massa roligt att se fram emot nu. Kolla på min Se-fram-emot-lista

22/10 Shopping Trollhättan
23/10 Tjejkväll m bastu, mat å vin å finfina vänner!!!!
28/10 ULLARED
29/10 Middag och vin med fina vänner
30/10 Förmodligen Halloween-middag med fina vänner
7/11 Dop för finaste Hugo
7/11 2-års kalas för fina Tim
12-14/11 Weekend i Stockholm
16-19/11 LONDON
28/11 3-års kalas för bästa Liam

Ojoj längre lista ska jag inte trötta ut er med!! Men med så här mycket att se fram emot kan hösten inte bli annat än spännande och mysig!

Ha en fin dag, det ska vi ha.
/M

Kommentarer

  1. Kära nån!!! Hollywood Fruar - släng er i väggen -
    nu spelar vi in Vara Fruar i stället.....:)
    Krama alla (om Du hinner)
    //Christopher

    SvaraRadera

Skicka en kommentar