Time flies!

Tisdag igen. Gårdagen spenderades på Falbygdens Ost med barnen, mormor och morfar och min bror med familj. Det är bara så underbart mysigt. Man riktigt välkomnar julen tidigt när man åker dit. Smaka gudomlig ost och botanisera mellan hyllor varvat med underbara ostar och tomtar. Eftersom jag ska göra en magnifik shoppingresa på torsdag ville jag inte handla något direkt, men 3 små underbara ljuslyktor från miljögården blev det. Här ska nämnas att det var mina kära son som hittade dem och tyckte de skulle inhandlas! Bild kommer så småningom.
En underbara rund bricka som ska pryda mitt köksbord hittade jag också. Finns det ingen liknande på torsdag så är det jag som åker tillbaka till osterian för inköp =)

Resterande av dagen spenderade barnen hos mormor och morfar, medan jag åkte hem och lagade middag och inväntade min käre make. Barnen hämtades på tidig kvällning och jag styrde sedan kosan till Vedum för ett Bodytoning-pass. Nytt och spännande pass var det dags för igår, och det var SÅ roligt!
Ikväll är det dags för jympa med puls igen. Men först ska stora killen hämtas från förskolan kl 14. Direkt far vi till Levene för att fira barnens fina kusin som fyller 13 år idag !!!
Vid fyratiden är det dags för lillstrumpans första tandläkarbesök! Undrar just hur det ska gå, hihi. Kommer hon ens öppna munnen mån tro?!
Sen vankas det middag, farmor och farfar kommer på besök och jag tränar!

Imorgon är det drop-in-fika på förskolan vid hämtning. Jag och min man kommer hämta tillsammans imorgon för det kommer vår son tycka är SÅ mysigt. Idag skulle de baka kakor till morgondagens sammankomst! Det var en mycket glad kille vi skickade iväg till förskolan idag=) Det känns gott i mammahjärtat. Sen att de ska baka, det är ju ett stort plus kan man säga. Vi har en kille som älskar att baka och detta är andra gången på 4 veckor !!!

För övrigt är morgondagen en ganska lugn dag. Mormor och morfar kommer hit på kvällsmat för att sedan stanna över natt. De ska ha barnen när vi tidigt på torsdag beger oss på shopping!!! Jag är så laddad, och min lista är SÅ lång! OM vi mot förmodan är hemma i tid på kvällen är det träning igen. Denna gången BodyMix !

Nej, nu ska jag gå och lägga en liten prinsessa som vaknade vid sex idag! Hon måste vila sig lite nu tror jag =) Hon kryper runt på golvet med sin snutte och myser. Titt och tätt lägger hon sig ner på golvet med huvudet på den och somnar i en hundradels sekund. Hon är för söt.

Ha en fin dag i detta underbara väder! Det ska vi ha <3
/M

Förresten, jag vet att det blev ett bildfattigt inlägg, men håll ut, nästa gång blir nog bättre =)

Kommentarer