Ego-boost !!!

Behöver en ego-boost nu !!! varning för känsliga bilder ;)
Före-bilderna är inte att leka med alltså. Var tveksam till om jag skulle blotta dem eller inte. Men vad gör det ?! Det är ju passé. Aldrig igen. No way!
FÖRE-bilderna är alltså till vänster. men jag hoppas ni inte tvekar på det =)










Före-bilderna är tagna i maj-juni. Alltså precis i början på min viktresa. En viktresa om börjar närma sig 6 månader. Helt otroligt. Tiden har gått så himla fort. Jag hade hoppats på mer viktnedgång. Har inte vägt mig i dagarna men har blivit av med cirka 14-15 kg. jag har 11-12 kg kvar !!! Det roliga är att jag har mätt mig, och under dessa månader jag jag blivit 43 cm mindre i omkrets (mätt på midja, stuss och lår) det är jag otroligt nöjd med !!!

Kände att jag behövde en liten boost i rätt riktning igen. Jag kan detta. Jag klarar av det. Kan hantera det. Ska avsluta det. jag ska i mål. Och det viktigaste av allt. Jag ska hålla mig i mål för resten av livet. Jag kommer aldrig mer tillbaka till det som var i maj-juni 2010 !

Ikväll ska jag njuta av god mat hemma hos min mamma och pappa. Min käre far blir 65 år imorgon ska här ska det firas!!!!
Ha en fin torsdag. Det har vi.
/M

Kommentarer

  1. Herregud kvinna vad duktig du är!!!! Du har alltid varit snygg men nu är du en riktig heting!!! Pussar och kramar i mängder! Love you/ Alexandra

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad! Men som sagt, du var jätte fin innan, men nu ser du sjukt hälsosam ut!

    SvaraRadera
  3. Du är ju helt klart en förebild!! Blir såå inspirerad när jag läser hur du lyckas men för mig är det stopp... Du kommer absolut att nå ditt mål! Go girl!!

    SvaraRadera
  4. Alltså shit Mariah! Du gjorde rätt i o ego-boosta dig själv lite! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar