FU*K YOU TIGER !!!

Hemma igen efter vår Londonresa! Vi kom hem i fredagskväll, sent och sedan har vi haft puss- och kramkalas här hemma hela helgen. Tänk att man kan längta så mycket som jag gjorde dessa fyra dagar. Konstigt nog gick tiden fort i London trots min längtan. det måste bero på att vi hade det så bra och roligt. Mycket knasiga uttryck, mumsig mat, osmaklig mat, gott vin, mycket shopping och massa roligt att se. Sällskapet går heller inte att klaga på.

Här nedan kommer resan i bilder, det blir så mycket roligare då! Jag ska nämna att vi även besökte Notting HELL, men det hamnade inte på bild =)


På väg !


Framme och redo för mat & shopping!


Utanför vårt hotell, Queens Park


Skyller på Jet-Lag ????!!!


Jag gör mig bekant med engelska Pund


Utanför Primark


På Oxford Street !!


Mera shopping på Oxford Street.


Juligt kan man kallade inne på Harrods!


Shopping på Portobello Road

Som vanligt är det ganska kändistätt i London, och vi var inte sena med att plocka upp kameran så klart! Kära nån, under endast fyra dagar hann vi med flertalet celebriteter. En del lite mer omtyckta än andra!!! Tur att vi hann fånga dem på bild =) NJUT !!!


George Clooney himself!


Tompa va väldigt glad att se mig =)


Jag.... å Robbie !!!!!


JO vi ÄR ute och 'clubbar' med Mel och Will !!!


FUCK YOU TIGER WOODS !!!


Alla älskar Robbie =)



Boris Becker och jag....


My friend... Bob!


Mr. Obama, and my mama =)

Givetvis spanade vi inte BARA på kändisar utan även annat som bör ses i London. Det finns ju en och annan sevärdhet faktiskt.


Lord Nelson siktar högt på Trafalgar Square


Buckingham Palace.


Vid Tower Bridge alla vi 4!


Jag och Big Ben


Hemåt igen.....

4 fina dagar gick fort. hemma igen, men oj va skönt det är. Borta ÄR bra men hemma är tamejtusan bäst!!!!!!

/M

Kommentarer