Kort paus

Ja pausen blev inte långvarig för min del =) jag mår bra av att skriva här och kommer fortsätta med det! Söndagen spenderade lite överallt,. Först fick vi närvara på ett fint dop! En nöjd lite kille döptes i vänner och familjs närvaro. Väldigt mysigt och fint och utomordentligt god fika!!
Efteråt var det dags att bege sig vidare på 2-års kalas! Finaste killen blev 2 i helgen och vi fick vara med och förgylla hans kalas! Vi blev inte så långvariga då det varit en lång dag för barnen och lillstrumpan var trött. Väl hemma fick de kvällsmat, jag smet iväg på träning och de andra bara slappade!
Här ska nämnas att klockan 20,30 sov barnen sedan lite mer än en timma och jag och min man kröp ner i sängen och somnade som två stockar! Gissa om vi var trötta.

I skrivande stund väntar vi lekbesök av 2 goa killar!! Storebror här hemma är väldigt sugen och sitter i fönstret och väntar =)
Jag ska snart sätta på kaffet och börja förbereda lite fika. I eftermiddag är det dags för Lek & Plask igen, och jag hoppas på träning ikväll! Känner mig lite snuvig, men är det inte värre så ger jag mig av!

Jag avvaktar fortfarande med vågen, och det känns toppenbra faktiskt! Det sköna är att jag under den sista veckan, fått så otroligt många fina kommentarer från människor i min omgivning! De kunde inte komma mer lägligt ! Just nu försöker jag att tänka så lite som möjligt, och det fungerar mycket bra, än så länge. Bara jag har mycket annat att tänka på så ska det gå bra! På onsdag ska jag jobba lite (nu får INTE snuvan utvecklas till något mer) på torsdag ska vi fira min käre far som fyller 65 på fredag. Och hela veckoslutet spenderas i Stockholm. För att sedan komma hem, landa, packa om och sedan på Tisdagen fara till London!!! Det är mycket nu!!
Sedan ska jag njuta varenda av de återstående dagarna i November hemma med mina barn. I december ska jag ju faktiskt jobba! Visserligen 15 timmar i veckan, vilket känns som en fantastisk mjukstart! Sen är det ju jul också....

Näe, kaffe va det.....
Ha en fin måndag, det lär vi ha!
/M

Kommentarer

  1. Oj vad mycket roligt du har inplanerat!
    Ha en fin kväll!
    Kram /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar