Kärleksförklaring

Ha en fin nyårsafton, ta vara på sista dagen på detta året. Ta hand om varandra, tala om för dina nära och kära vad du känner. Kliv in i 2011 med nya förväntningar och med en motivation utan dess like. Sudda ut det som är passerat, och lägg inte energi på att älta och fundera. Glöm det som bör glömmas, men för allt i världen, minns allt som är värt att minnas!!!!!! Ta med dig godbitarna in i 2011 och 2012 och 2013......och för all tid.

Till min familj, ni är den bästa man kan tänka sig. ALLA NI ! tack för att ni finns, för att ni ställer upp och för att ni är de ni är. Jag önskar er ett fint avslut på detta året och en underbar start och fortsättning på 2011. Jag önskar er allt gott och det bästa i livet, för det är ni värda. Ett speciellt tack till mamma och pappa, för att ni gjort mig till den jag blivit och format mig till den person jag är. Jag har inte ord att beskriva. jag älskar er.
Till mina syskon för att ni är ni, för att ni finns för mig och min alldeles egna lilla familj som jag nu faktiskt har. För att ni tar hand om mig lika bra idag, när jag snart är 29 år, som ni gjorde när jag var liten. Jag ser upp till er. Jag älskar er!

Till mina vänner, ni vet vilka ni är. Utan er är jag ingenting. Ni är alla lika viktiga, kanske på olika vis, men precis lika viktiga. Jag är glad att ni finns i mitt liv, och hoppas ni fortsätter finnas även under nästa år, och nästa, och nästa.....! Jag uppskattar er något enormt och ni är en otroligt stor del av mitt liv. Jag älskar er!

Till Alice och William, ni är mitt allt, mitt liv, min framtid. Jag kan inte bli mycket mer 'här och nu' än när jag är med er. Varje dag är en upplevelse och ni skänker mig så mycket gott, så mycket liv och så mycket kärlek. jag kan inte tänka mig ett liv utan er, aldrig, och det mest underbara är att ni är här för att stanna. Vi tillsammans. Ni är min stora livsglädje, jag lever för er och gör allt för er, i tid och otid. JAG ÄLSKAR ER !!

Till Johan, min älskade underbara Johan. Du och jag är ett. VI. Tillsammans. 10 år har vi hittills haft tillsammans, och många mer 10-åringar skall passera. Jag är lika förälskad i dig, som jag var för 10 år sedan, om inte mer. Du ger mig så otroligt mycket, du lär mig så mycket och du betyder så otroligt mycket. Du är min allra bästa vän, den jag helst skrattar med, gråter med och delar allt annat med. Du finns alltid här för mig, precis som du vet, att jag finns här för dig. Tillsammans med våra fina barn, familj och vänner kliver vi in i ett nytt år. Vi tar med oss det bästa livet och ser till att göra 2011 till det bästa året i historien. Jag älskar dig Johan, härifrån till evigheten.

/Mariah

Kommentarer